Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Z myślą o wygodzie naszych Klientów od lutego 2020 uruchomiliśmy sprzedaż on-line.

Zapraszamy na zakupy! 

Zapraszamy również do odwiedzania naszego sklepu stacjonarnego w Morągu, pracujemy pn-pt 9.00-17.00, sob 9.00-14.00

Koszt i sposób dostawy

Proponujemy Państwu następujące formy dostawy:

Odbiór osobisty
Naszym klientom, po wcześniejszym umówieniu, umożliwiamy odbiór zamówionego towaru w naszym sklepie stacjonarnym w Morągu przy ulicy Mickiewicza 34. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 17:00, a w soboty w godzinach od 09:00 do 14:00. Możliwa płatność kartą, gotówką lub rozłożenie płatności na raty.

Przesyłka kurierska
Nasz sklep realizuje przesyłki firmami kurierskimi DHL i DPD. 
Przed wysłaniem zamówienia nasz magazyn dokładnie i odpowiednio zabezpiecza wszystkie produkty znajdujące się w przesyłce. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. 

Odbiór przesyłki
Odbierając przesyłkę, podpisują Państwo dokument potwierdzający "odbiór bez zastrzeżeń". Zalecamy więc sprawdzenie całej dostawy w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń - spisanie Protokołu Szkody. Protokoły Szkody sporządzone podczas przyjęcia dostawy jednoznacznie wskazują, że szkoda powstała podczas transportu. Art. 76 pkt.4 PP (poniżej) nakłada na odbierającego obowiązek udowodnienia, że szkoda powstała podczas transportu, dlatego też protokół sporządzony po wyjściu kuriera jest nieważny. 

Art. 76 Prawa Przewozowego 
Przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że: 
1) szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przesyłki przez uprawnionego; 
2) zaniechano takiego stwierdzenia z winy przewoźnika; 
3) ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika; 
4) szkodę niedającą się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądał ustalenia jej stanu oraz udowodnił, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem 

Koszty transportu:
Podczas dokonywania zakupów system automatycznie wylicza koszt dostawy przesyłką kurierską (w zależności od wagi/objętości przesyłki). Kwota podana zostaje przed finalizacją zakupu:

- przesyłka kurierska do 5 kg – 15 zł

- przesyłka kurierska 5-30 kg – 35 zł
- przesyłka kurierska 31-120 kg (paletowa) – 200 zł

- pobranie + 5 zł

Odbiór osobisty: 0 zł

Witryna stworzona na platformie